h1

Sex anal?

October 29, 2008

La inceputul relatiei, nu agreea deloc ideea de a face sex anal.  De cate ori incercam si ii atingeam anusul, se ferea. Intr-o noapte, cand faceam sex, mi-a venit o idee…cum sa incerc. Am scos pula din ea intr-un moment cand era foarte excitata, aproape de orgasm chiar. Ea m-a strans cu picioarele si cu calcaiele , m-a tras inapoi ca sa o patrund din nou..dar m-am opus. I-am sarutat fiecare san si i-am supt pana cand am simtit ca durerea usoara ii provoaca placere, am sarutat-o pe tot corpul. Ea si-a strans picioarele si s-a lasat intr-o parte pe pat. I-am sarutat atunci fiecare centimetru din cur, am lins-o incet pe toata lungimea liniei feselor. S-a ridicat usor, m-a mangaiat apoi mi-a spus: “Hai, stiu ca vrei!”..si si-a ridicat piciorul ca sa o pot penetra in pozitia aia, culcata pe o parte. Am simtit atunci cat de mult o iubesc, si cat de mult ma iubeste. Am sarutat-o patimas pe gura, m-am ridicat, am incalecat peste celalalt picior al ei si i-am departat fesele, potrivindu-mi penisul la anusul ei si am impins incet si continuu.
A fost prima experienta de genul asta si nu am insistat. Ma iubeste, ne iubim de fapt…

Semnat: Lucian

2 comments

  1. Salutare indragostitilor!
    Am citit toate momentele voastre minunate…si..ma bucur mult k sinteti fericiti si va iubiti atit de mult!
    Eu va doresc in continuare numai fericire si succes!


  2. sex anal?si a mers din prima? am incercat si eu cu iubitul meu, cu lubrifianti, cu creme, etc, si nu a mers:( pur si simplu nu intra! si ma durea de nu va spun.



Leave a Reply

