h1

Cu buzele pe clitoris

October 19, 2008

Mi-a spus ca nu ii place sa miorlai cand ii fac sex oral. Nu vrea actorie, vrea naturalete. Ii place sa ii ling ouale, iar atunci el se joaca cu urechile mele. E ca un joc de copii, copii mai maricei.
Eh, eu sunt mai dificila. Cand e cald afara vreau sa o facem cu lumina stinsa, iar cand e frig, cu veioza aprinsa. Imi place sa fie delicat cand facem sex normal, dar agresiv cand imi linge pizda. Stiu ca pare ciudat, dar nu imi place sa ma atinga cu degetul, vreau ceva fin, ca buzele lui catifelate. Degetul unui barbat este, cu siguranta, mult prea rigid pentru labiile unui organ feminin. Imi place cand clitorisul meu intalneste buzele lui, imi place cand ma linge si ma mangaie pe burta si pe tate.

Cred ca sexul oral este cel mai placut si cel mai usor.
El mi-a zis ca ii place mult gustul meu… de acolo, de jos…

Semnat: Lara

5 comments

  1. ai putea fi un pic mai soft ?😀


  2. Exista expresii care deranjeaza? Sau te referi la act in sine?


  3. La felul în care te exprimi mă refeream.


  4. done8989, esti o pizda rusinoasa :))


  5. ba deloc, dar ar da mai bine (din punctul meu de vedere) dacă ar fi scris altfel



Leave a Reply

