h1

Sex pe intuneric

October 8, 2008

Pizda mamii ei de factura. Ne-au taiat cablul, am uitat sa platim. Ne-au taiat si curentul. A fost naspa, bai, naspa, naspa.
Tocmai trecuseram de una bucata partida de sex nebun in dormitorul care ne-a fost partas pana acum la toate jocurile erotice. Inca imi tremurau coapsele si picioarele, iar el nu inceta sa ma mangaie, stie ca asa ma innebuneste. Si totul era frumos, pana cand se stinge veioza. Avem o veioza langa pat, una cu becul rosu, simbolizeaza energia, mareste apetitul sexual, pe care noi oricum il avem. Si s-a stins veioza, buf! Eu ma cam speriasem, recunosc, am tresarit. Apoi el m-a muscat de ureche si mi-a spus “stai linistita, probabil lucreaza vecinii”, ca sa aflam a doua zi ca noi eram vinovati. Oricum ne-am continuat seara linistiti, in placerile vesnice, placerile sexuale, a doua partida de sex, de data asta-sex pe intuneric-palpitant, nebunesc, ud………

Semnat: Lara

Leave a Reply

