h1

Suntem razna

September 26, 2008

Astazi sunt obosita! Scoala e epuizanta, nu mai suport, astept cu nerabdare sa se sfarseasca pentru a-mi putea petrece timpul cu Lucian intr-o vacanta pe gustul nostru. Munte, adica.
Atat de obosita sunt incat i-am facut doar 3 sendvisuri desi venise lihnit bietul de el, de la munca. Nu ma simt in stare de nimic. El avea pofta de cotaiala, dar de unde? Abia m-am chinuit la un sex oral acolo, as fi vrut si eu mai mult, dar ma simteam grea.
Nu prea ma ajuta vremea asta, ba ploua, ba se opreste, ba e frig, ba e linistit vantul, ba vreau sa ma fut, ba nu vreau. Cine mai intelege?
Stiti ce m-a intrebat Lucian? Zice:
Iubire, nu cumva te-ai saturat sa facem sex zilnic?
Cum fir-ar sa fie? Eu sa fiu satula de sex? Cand eu as sari pe el cu strada plina langa noi si l-as intinde jos, i-as suge pula, apoi ne-am tavali ca ultimii nebuni.
Pune niste intrebari prostesti azi. Mai zise ceva:
Eu cred ca acel Daniel te-a cam impresionat, mai mult decat ar trebui.
BA PE NAIBA!

Semnat: Lara

2 comments

  1. Legat de ceea ce zici, nimeni nu cred ca ar fi satul de sex


  2. ce cardeala obosita ai in tiiineee



Leave a Reply

