h1

Nu am plecat dupa pula

September 22, 2008

Maine este ziua mea de nastere. Sunt curioasa ce-mi pregateste. Mi-a spus ca are o surpriza la care cu siguranta nu ma astept. Sunt foarte curioasa de felul meu, el stie asta, de aceea mi-a si spus. Abia astept sa vad.
Ma simt ca o floare, ca un porumbel ce zboara linistit si vede totul de sus, dar caruia nu ii pasa decat de familia lui. Sunt o femeie ciudata, dar iubita, satisfacuta, implinita. Imi pare, totusi, rau ca nu ii am pe ai mei de ziua mea. Tata mi-a zis ca sunt o pizda in calduri, daca plec dupa pula de la varsta asta, atunci cand a auzit ca vreau sa ma mut cu Lucian. Eu fiind minora, ai mei ar fi putut sa ma ia de aici, dar mama a spus sa fac ce vreau cu viata mea. Faptul ca mama mi-a spus ca sunt cea mai mare dezamagire a vietii ei m-a descurajat destul, dar viata trebuie sa continue. Nu am plecat dupa pula, am plecat dupa iubire, dupa Lucian.

Gata, fara melancolie. Eu tot sper ca ai mei sa ma ierte, dar pana atunci trebuie sa ma bucur de ceea ce am: iubire, liceu, note bune, un job cu jumatate de norma, un iubit extraordinar, partide de sex incredibile, viata lunga, pula mare, gura mare, minte stralucita.

Va doresc si voua toate cele bune!

Semnat: Lara

Leave a Reply

