h1

Prima data

September 20, 2008

Aflasem de la golanii din cartier ce inseamna “a te futa” cu o fata, asa ca am pus ochii pe cea mai faina colega din grupa mea si am asteptat…momentul prielnic. Am avut grija ca in tabara de vara, patul Madalinei sa fie cat mai aproape de al meu in camera de dormit, unde eram vreo 12 pici. Am unit intr-o seara paturile si i-am spus sa nu adoarma, sa ii lase pe toti sa se culce, pentru ca am ceva important sa-i spun.

Imi tremurau pantalonii de pijama pe mine cand trageam cu urechea la colegi sa vad care doarme si care nu. Sa fi trecut o ora si ceva de astptare, cand m-am apropiat de ea.

– Dormi?…soptindu-i usor la ureche
– Nu! Ia spune, ce vroiai sa-mi zici?

In foarte multe cuvinte imbraligate, de care nu-mi mai aduc aminte, i-am facut colegei mele, propunerea de “a ne futa”, cum fac parintii si oamenii mari. Spre marea mea surprindere, Madalina accepta propunerea mea, numai ca procedeul nu era ala pe care il cunoasteti cu totii acum, ci era acela pe care-l auzisem de la baieti. Imi treceau prin minte doar cuvintele spuse de Romica, baiatul de clasa a 8-a care ne spusase de asta. Asa ca mi-am dat usor pantalonii de pijama jos, ea a facut la fel…si ne-am asezat unul langa altul. Instict de reproducere…canci. Am stat asa cateva minute fara sa ne misca, apoi mi-a zis:
– Hai sa ne futam in fund acuma…
Am cascat ochii…am inghitit in sec, gandind cu ciuda ca fata asta ma bate la toate capitolele…si am acceptat, nu inainte sa o intreb:
– Dar cum ne futam in fund?
A urmat raspunsul sec….
– Ne punem fund in fund acuma.

Ce-i drept, nu se uita..nu se uita prima iubire, dar niciodata nu am mai vorbit cu Madalina despre asta.
M-am intalnit cu ea prin clasa a 8-a. Din vorba in vorba, am ajuns la capitolul “ce tineri si frumosi eram noi”

– Mada, mai tii minte faza aia de la mare, din camera?
– Nu.
– Ok, sa ai o zi buna…pa-pa!

Semnat: Lucian

One comment

  1. ce tare….l000000000lz,….



Leave a Reply

