h1

Pozitii de sex

September 20, 2008

Astazi nu vreau sa vorbesc despre trecut, ci despre prezent.
Azi am fost nimfomana. Nu ma recunosc nici eu cateodata. Venise de la servici si astepta sa ii pregatesc mancare. Asezat in sufragerie, pe canapea, isi citea linistit ziarul. Dar asta, pana sa ma duc eu la el.
“Te vreau acum!” i-am spus. Lui ii era foame, era lihnit, dar nu m-a refuzat. A dat ziarul la o parte, iar eu m-am napustit asupra lui.
Asta era pe la ora 5 dupa-masa.
Imi place cand isi plimba degetele muncite pe trupul meu, intotdeauna a reusit sa ma excite cu lucrul acesta. E un nebun, nebun dupa mine. Mi-a demonstrat-o. Adica, au mai fost zeci de femei care i-au supt pula, dar el m-a ales pe mine, fara sa-i pese ca era mai tanara, fara experienta. Asa ca azi i-am facut un sex oral de nota 20. Gemea si tinea ochii inchisi tot timpul de placere. Imi place sa il vad cu ochii inchisi pentru ca e un semn ca se simte foarte bine. Incepuse sa tipe si sa se comporte ca un animal in calduri, apoi a inceput sa ma muste de sfarcuri.

Lui ii place 69, dar pentru mine e cam incomod. Am observat ca toata lumea se da in vant dupa pozitia asta, dar…nu e vreo minune. Prefer vechiul misionar sau, pur si simplu, in picioare. Pentru ca atunci cand practicam 69, nu ma pot juca cu penisul lui asa cum vreau eu, nu pot explica de ce, efectiv nu pot.
Nu imi place nici sa stau deasupra, vreau sa aiba el controlul, sa faca ce vrea din mine, asa cum m-a obisnuit dintotdeauna.
Indiferent cum, ador sa mi-o trag cu el. Il iubesc!

Semnat: Lara

2 comments

  1. […] anal cel mai mult, ma invioreaza. Dupa acesta, in top, este sexul ora, iar abia apoi sexul normal. Despre pozitii am mai vorbit anterior, imi place pozitia misionarului, sau in picioare. Imi place sa o facem in pat, pe canapea sau in […]


  2. […] anal cel mai mult, ma invioreaza. Dupa acesta, in top, este sexul oral, iar abia apoi sexul normal. Despre pozitii am mai vorbit anterior, imi place pozitia misionarului, sau in picioare. Imi place sa o facem in pat, pe canapea sau in […]



Leave a Reply

