h1

Ceva diferit…pentru amandoi

September 20, 2008

Mi-aduc aminte de o seara nebuna, care nu promitea nimic…petrcuta bineinteles alaturi, de Lara. Avusasem o zi plina de sex, iar seara m-am gandit ca ar fi bine sa variez putin “meniul”, ca sa nu devin prea monoton. O sorbeam din priviri, admirandu-i pielea fina a pasaricii, ce se prevedea prin chilotul tanga de un albastru transparent. Am apucat-o de mijloc si am trantit-o violent in pat. Statea linistita si astepta…actiunea. Dar de data asta, o mangaiam, din cand in cand ii mai plezneam fesele sau o strangeam tare de sfarcuri. Ma jucam cu corpul ei intr-un ritm pe care nici eu nu-l cunosteam. Nu stiam ce vreau si nici unde sa ajung…dar da, in egoismul meu ma bucuram de gemetele ei si o tachinam. Pana la urma, am tras chilotii de pe ea. I-am prins fesele in palme, le-am desfacut, mi-am apropiat fata de vaginul ei…si m-am oprit. Nu ma miscam, doar admiram, priveam cu placere. Doar respiratia mea puternica o mai atingea nergulat, iar ea se misca usor in asteptarea buzelor mele. O penetram cu doua degete in timp ce o lingeam din ce in ce mai apasat. O simteam deschisa in fata mea si vroia mai mult. Era uda, fierbinte si ii apasam labiile cu limba, muscand clitorisul. Abdomenul i se contracta, si ii simteam respiratia sacadata. Mi-am impreunat degetele si am inceput sa imping mai tare. Tot mai uda era, iar eu ma bucuram din ce in ce mai mult de gustul ei.
O futeam eroic cu mana, ma bucuram, si continuam sa o ling. Am simtit momentul orgasmului, tremura…si atunci am simtit gustul acela divin al femeii, dar intr-o abundenta ce ma ineca. Se scurgea din ea, pe barba, in gura mea, pe gatul meu si pe mana mea un lichid transparent, abundent de o dulceata inimaginabila, greu de descris. Placerea ei ma udase complet si inca tremura…
Ne-am imbratisat, si am stat asa…fara sa ne spunem nimic. Eram emotionat si excitat…eram bucuros ca am facut-o fericita.

Semnat: Lucian

Leave a Reply

