h1

Ma excita-n fel si chip

September 28, 2008

Intrebarea asta as vrea sa si-o puna fiecare in gand: atunci cand vii de la serviciul extrem de obositor, ce iti doresti mai mult? Sa stai la televizor, sa faci dragoste cu iubita/iubitul/sotul/sotia, sa faci dus si sa te bagi in pat sau sa te certi?

Cearta cred ca se exclude din gandul fiecaruia, desi, de obicei, cand ajungi acasa, rar se intampla sa nu ai parte de ea.
Eu sunt genul de om foarte romantic, dar nu arat asta decat intr-o relatie, nu imi place sa fiu melancolic, sau daca sunt, nu vreau sa observe altcineva. Asta-s eu! Imi place sa ii aduc cate o garoafa in fiecare joi, cand vin de la lucru, sa stie ca m-am gandit la ea, sa stie ca nu am nevoie de alta si ca ma simt implinit. Pe drum mi-o imaginez asteptandu-me si incerc sa ghicesc ce mi-a gatit, dar niciodata nu nimeresc, mereu pregateste ceva diferit de ziua anterioara, gateste excelent!

E impresionant cum reuseste cineva sa te incite doar cu o farfurie de mancare. Imi place cum indoaie mereu servetelul si il pozitioneaza cu unul din colturi sub farfurie. Intotdeauna umple paharul, nu pune berea, sucul, vinul pana la jumatate, nu!

E adorabila. Dar cel mai mult imi place sa o privesc cand gateste, cand isi infige mainile in coca si se joaca cu ea de parca ar vrea sa ma provoace, sa ma faca sa ma gandesc la sex. Ii place sa ma excite si sa-mi arate ca nu exista pizda mai buna ca ea in lumea asta. Nu o contrazic!

Semnat: Lucian

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

